![](https://cb45aa3975.cbaul-cdnwnd.com/3175fa251cb5866a0ed6ac57b5cdd59f/200000000-e966be966c/poslovno%20banner1.png?ph=cb45aa3975)
vrijeme potrebno za obradu sadržaja: 2 sata
PISANE POSLOVNE KOMUNIKACIJE U FAZI PROMOCIJE - ponuda
Komercijalni posao započinje na temelju inicijative prodavatelja ili kupca. Prodavatelj komercijalni
posao inicira ponudom, a kupac upitom.
Ponuda
Ponuda je dokument (akcija) proizvođača (dobavljača) koji u pisanom obliku i uz određene
uvjete nudi proizvode ili usluge potencijalnim kupcima.
Što je "zadatak" ponude?
- potiče se interes čitatelja
- potiče se određena čitateljeva želja
- potiče čitatelja na akciju - kupnju
U prilogu se nalazi ppt prezentacija s predavanjem na temu: PONUDA
Pogledajte primjer ponude
Zadatak za učenike
Vi ste prodajni predstavnik tvrtke Zmajska pivovara. Dobili ste upit caffe bara "Transss" iz Požege (Osječka 33, 34000 Požega) koji je zainteresiran za prodajni asortiman vaše tvrtke.
Sastavite ponude:
- opću ponudu kojom nudite asortiman svojih proizvoda .
- ponudu kojom nudite točno definirani proizvod ( POZOJ pivo)
- informacije potražite na https://www.zmajskapivovara.hr
Tijekom rada koristite analitičku listu procjene (tablicu za vrednovanje) kako bi bili sigurni da imate sve potrebne elemente poslovnog dopisa.
Jezični savjetnik
Ukratko ponovimo
Ponuda - interaktivna vježba
Upiti i ponuda - interaktivna vježba